Alla inlägg under juni 2010

Av Ann-Sofi - 4 juni 2010 14:25


Nu har jag lyckats tillverka några fler av de populära napphållarna.




Kanske inte något att använda till vardags men de har blivet mycket populära och jag tror de används mest vid speciella tillfällen, som vid dop, bröllop, fest och kalas m.m men har fått höra att många använder dessa napphållare varje dag de första månaderna och det känns mycket trevligt.


  


Jag har nu tillverkat dessa i mer neutraal- och pojkiga färger då jag fick många förfrågningar på det sist.


Vill du ha en liknande napphållare i någon färg som jag inte har går det bra att beställa genom att skicka ett mejl till info@fiaz.se eller fiaz@live.se


Napphållaren passar både nappar med och utan ring, men har du napp utan ring behöver du kompletera med en silikonring. Dessa finns också på www.fiaz.se under kategorin napphållare.

Av Ann-Sofi - 3 juni 2010 08:08

...bild, färg & form...


Jag vill ändra utseendet lite på www.fiaz.se och har nu lekt fram denna:



  



Vad tycker du?

Av Ann-Sofi - 2 juni 2010 12:34

...saknar jag.


Det är säkert sjuhundrasetioelfte morgonen jag står där framför alla halsband och inte hittar något som går i blått, något som passar till jeansen, min nya blå klänning och det slutar alltid med något neutralt.


Så nu gjorde jag det, ett halsband i blått:     

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du använder örhängen, hur ofta bär du då örhängen?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 Några gånger per år
 En gång per år eller än mer sällan

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Shoppingtips

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Härliga bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards