Alla inlägg under oktober 2011

Av Ann-Sofi - 17 oktober 2011 18:19

En ny vecka fylld med nya äventyr och nya utmaningar.    


I slutet av augusti fick jag nytt arbete, jag arbetar nu som lärare, mestadels i en åldersblandad klass (1-3) några mil (7) från mitt hem.


Det är intressant, roligt och intensivt. På sidan av detta har jag hunnit med e-butiken, någon marknad och en heldel nya smycken. Förra helgen var jag i stockholm fred-sönd tillsammans med ca 150 andra pärlande tjejer som också bygger och tillverkar smycken. Jag hann med fyra workshops och fick pris för två av mina smycken =) 


Till helgen som kommer finns jag med bland utställarna på Nordmalings höstmässa. Jag har endast 3 meter denna gång MEN massor av fynd till dig planerar jag att ha med. Vad sägs om tre elastiska armband för endast 150 kr? Blandade smycken (halsband, armband, örhängen) 3 för 100 kr


Missa nu inte detta och trotsa den eventuella kylan och kom köp flera fina smycken hos mig. Kanske dags att tänka på julklapparna...


Marknaden håller öppet både lördag och söndag. Välkommen!


Nu ska jag sätta mig ner och bygga lite mer smycken. Så fort jag hinner kommer jag att fota dem och lägga upp dem på hemsidan: www.fiaz.se

Av Ann-Sofi - 17 oktober 2011 05:01

Aldiijana har en tävling i sin blogg där du kan vinna 200 kr i presentkort hos Fiaz


Hos Fiaz hittar du ett stort utbud av smycken. Besök Aldiijanas blogg på: http://aldiijana.devote.se/blogs/13244265/vinn-presentkort-vaerde-200kr.htm




Dessa smycken är Aldiijanas favoriter. 






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du använder örhängen, hur ofta bär du då örhängen?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 Några gånger per år
 En gång per år eller än mer sällan

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Shoppingtips

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Härliga bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards