Alla inlägg under februari 2011

Av Ann-Sofi - 24 februari 2011 07:52

Jag har nu skänkt ett handflätat armband som kan viras flera varv runt armleden samt ett par örhängen till en auktion till förmån för cancerfonden.


Var med och buda på Erikas blogg http://noonewantsforever.blogspot.com/



Klicka på bilden så kommer du direkt till budgivningen

(http://noonewantsforever.blogspot.com/2011/02/auktion-armband.html)


Där står allt du behöver veta om auktionen, hur länge den pågår, högsta budet o.s.v.  

Av Ann-Sofi - 16 februari 2011 06:45

och vinnaren är...  


Carina, hennes blogg hittar vi på:  http://carinaskortochgott.blogspot.com/ 

  

Mycket fint som skapas där. Ta en titt och...   


Jag kommer att kontakta Carina via mejl under dagen med ett:


GRATTIS Carina du har just vunnit 300 kr i presentkort på www.fiaz.se



Av Ann-Sofi - 12 februari 2011 09:05

I går kontaktade en av besökarna (på www.fiaz.se) mig och undrade om jag visste att rubrik, beskrivning & bild av de flesta smycken på hemsidan inte stämde ihop.


Nästan alla smycken hade rubriker som inte stämde med bild och beskrivning.

I min dator såg dock allt rätt och riktigt ut och jag kontaktade min leverantör av e-butiken och där såg också allt och riktigt ut...


Besökaren hävdade fortfarande att allt dåg lite halvgalet ut så jag svettas hela dagen. Är det SÅ ni besökare ser sidan och inte som jag - då är det... ***


Mot kvällssidan upptäckte besökaren att det finns två flaggor längst upp på sidan en svenskt och en amrerikansk. När hon då klickade på den svenska flaggan SÅG ALLT helt annars UT och smycken hon inte tidigare sett dök upp. All text vart förstålig och allt stämde.


Underbart!


Nu har jag tagit bort valen mellan flaggorna så NU ska alla se den rätta versionen av FiAZ


Välkommen in på nytt!

Av Ann-Sofi - 7 februari 2011 19:34

Nu har Fiaz fått ett lite ändrat utseende.


      


Använd gärna någon av dessa tre bilder när du länkar till Fiaz, både hit till bloggen: http://fiaz.bloggplatsen.se och/eller när du länkar till hemsidan: www.fiaz.se 

Av Ann-Sofi - 5 februari 2011 23:59

Nu längtar jag till våren. Jag längtar så mycket så jag låtsas att den här och det firar jag med införa FRI FRAKT f.r.o.m NU!


  


Klicka på bilden ovan så kommer du direkt till FiAZ

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du använder örhängen, hur ofta bär du då örhängen?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 Några gånger per år
 En gång per år eller än mer sällan

RSS

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Shoppingtips

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Härliga bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards