Alla inlägg under januari 2011

Av Ann-Sofi - 25 januari 2011 09:02

Tipsa & vinn


Just nu kan du vinna ett presentkort värd 300 kr på www.fiaz.se

   



Allt du behöver göra är att…


  • Om du har blogg:

Lägg upp bilden & skriv om tävlingen i din blogg där du tipsar dina läsare till att också vara med i tävlingen (och därefter mejla fiaz@live.se med länken till din blogg)


  • Om du inte har någon blogg:

Mejla minst fem vänner där du bifogar bilden och tipsar dina vänner om att delta i tävlingen i mejlet (skicka samtidigt mejlet till: fiaz@live.se ) 




För EXTRA chans att vinna

letar du upp FiAZ på Facebook och GiLLA FiAZ

(mejla då ditt användarnamn på Facebook till fiaz@live.se och döp meddelandet till extra chans)

 

Tävlingen pågår t.o.m 2011-02-10

Av Ann-Sofi - 24 januari 2011 21:19

En slips är aldrig fel...


Du hittar den på www.fiaz.se 

Av Ann-Sofi - 14 januari 2011 08:39

Julen (och alla helger intill) flög iväg som en raket så nu tar jag en liten PAUS och reser till Egypten en vecka.

Medan jag, förhoppningsvis, ligger i en solstol med en paraplydrink ger jag dig 10 % rabatt på hela FiAZ sortiment. Detta som en liten kompensation då jag under min paus inte kan packa och sända beställningar eller svara på mejl eller telefon. Samtliga beställningar packas i tur ordning när jag kommit hem igen. Koden som ger dig 10 % är: PAUS

En heldel nyheter har jag hunnit få upp, bland annat en massor av läckra örhängen, den oemotståndliga väskhållaren/väskhängaren/väskkroken och en del halsband.

  

Nu är det din tur att unna dig själv något. Gör det och gör det NU.

Observera att koden som ger dig 10 % måste anges i fältet för presentkort i kassan - ingen rabatt kan regleras i efterhand så glöm inte ange koden som är: PAUS (Rabattkoden gäller t.o.m 2011-01-30)


Nu finns också en del smycken till utförsäljning. Tänk på att det är först till kvarn som gäller och att lageruppdateringen kan halka efter under veckan.


Du har väl inte missat att FiAZ nu erbjuder betalning mot faktura genom Klarna...


Ha en underbar & si så där lagom kall vecka i Sverige

Hälsningar / Fia


www.fiaz.se



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du använder örhängen, hur ofta bär du då örhängen?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 Några gånger per år
 En gång per år eller än mer sällan

RSS

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Shoppingtips

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Härliga bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards