Alla inlägg under augusti 2011

Av Ann-Sofi - 17 augusti 2011 09:17

Nu har det ommit upp en hel del nya örhängen på hemsidan. Många som varit slut finns nu också för omgående leverans.


Här kommer ett litet utbud av vad som kommit upp, men för att inte missa någon ny, något hypat, något snyggt kolla in hemsidan här 


     




Av Ann-Sofi - 12 augusti 2011 19:31

Nu fungerar e-butiken igen, så nu kan du gå in på www.fiaz.se och shoppa loss bland alla fina smycken och annat kul.


Som tack för ert tålamod ger jag dig en kod som drar av 10 % av summan på ditt köp. För att rabatten ska dras av måste du ange följande kod: strula


Rabatten kan inte dras av i efterhand så var noga med att ange koden när du kommer till kassan..


Välkommen att fynda smycken, ear cuffs, senilkedjor, halsband och armband, herrsmycken, barnsmycken, hundkläder och annat

Av Ann-Sofi - 12 augusti 2011 08:52

Det är trist men likväl sant, tyvärr.


Hemsidan www.fiaz.se är just nu ur funktion och jag vet inte om det rör sig om timmar eller dagar innan felet är åtgärdat. Den senaste information sa att det borde vara åtgärdat inom ett dygn, men det är ingen garanti.


Självklart kommer jag att lägga ut en rabattkod här i bloggen som kompensation när allt fungerar igen.


Jag lägger upp information här i bloggen och på Fiaz Facebook allt eftersom jag får veta mer.






Av Ann-Sofi - 5 augusti 2011 09:33

Det finns massor av tävlingar på nätet - men jag har hittat en som jag absolut måste vara med.


Man kan vinna en Ziperall. Läs mer om tävlingen på Sofias modeblogg, du hittar den här: http://smnmode.blogg.se/2011/august/tavling-vinn-valfri-ziperall.html?_tmp=07de31f74ce93b1ed5d5255bd51a661b1126e0c0  


Och vill du själv inte ha en underbar Ziperall, så får du jättegärna vara med och tävla i alla fall - det är ju en kalasfin julklapp.


Det är hur enkelt som helst att delta i utlottningen.





Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du använder örhängen, hur ofta bär du då örhängen?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 Några gånger per år
 En gång per år eller än mer sällan

RSS

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Shoppingtips

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Härliga bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards