Alla inlägg den 17 april 2009

Av Ann-Sofi - 17 april 2009 12:28

Nu har jag bestämt mej. Rätt eller fel? Jag har ingen aning... men nu är beslutet fattat och jag har påbörjat arbetet...


Jag har satt ner samtliga barnkläder på hemsida till HaLVa  PRiSeT. Jag har även hunnit lägga upp en del vår- & sommarnytt som säljs ut till halva priset.



Jag behöver lagerutrymmet till annat...


Jag har en hel del barnkläder på lagret som jag ännu inte har hunnit fota & lägga upp på hemsidan så jag har en del arbete kvar... Bland annat har jag köpt in en hel del begangnade barnkläder från England som ska läggas upp i e-butiken. Likså en del nya jeans både till stora och små.


Självklart kommer jag att rea ut allt!



Missa inga fynd ~ besök www.fiaz.se






Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Sök i bloggen

Omröstning

Om du använder örhängen, hur ofta bär du då örhängen?
 Varje dag
 Några gånger i veckan
 En gång i veckan
 Några gånger i månaden
 En gång i månaden
 Några gånger per år
 En gång per år eller än mer sällan

RSS

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Shoppingtips

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Härliga bloggar


Ovido - Quiz & Flashcards